zondag 9 augustus 2020

Dag 10: Zeehonden kijken en koffie op het strand

Vandaag gaan we een zeehonden-boottocht maken met de Talisman. Dit n.a.v. een tip van de buurvrouw op de camping. We fietsen tegen de middag naar West-Terschelling en kijken wanneer de boot vertrekt. Dat blijkt om 13 uur te zijn, het was half 1 en er was nog plek. Laten we het maar doen, zeiden we tegen elkaar. Lunchen doen we wel als we terug zijn om half 3. Wat een mooie tocht, en heel veel zeehonden gezien, er blijken 1250 zeehonden op die zandbanken te wonen. De lunch gebruikten we bij De walvis, daar zijn helaas geen foto's van. Het eten was erg lekker, een aanrader. 's Avonds fietsen we weer naar West aan Zee en drinken koffie bij het strandpaviljoen








 









 


 















7 opmerkingen:

  1. Mocht er op Terschelling ooit een vacature voor fotograaf/ enthousiasteling komen, dan kun jij je wel aanmelden. Iedere dag weer prachtig nieuws. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super tip van de buurvrouw. Leuk om op de Talisman mee te kunnen waren. Jullie waren er mooi dichtbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, al die zeehonden 'in het echt'. Ik heb ze ooit gezien in het zeehondencentrum in Pieterburen maar verder nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeehonden doen mij altijd zo buitenlands aan terwijl ze toch gewoon deel van ons land uitmaken. Volgens mij heb ik er nog nooit 1 live gezien. Wat een fijne vakantiedag weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat veel zeehonden! Mooi gezicht.
    Prachtige foto's komen er weer voorbij.
    Soms denk ik: welke foto vind ik nu het mooist? Maar gelukkig hoef ik niet te kiezen en mag ik ze gewoon allemaal bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen